2011. december 30., péntek

Ünnepek..?

Egy barát - nőmmel viccelődtem reggel a NET-en : Indulok vásárolni. Neked szükséged van valamire ? Írj egy listát... Nevettem... s azután.... - persze, a régebbi ünnepnapok, amikor tényleg kimentem vásárolni, listával, amivel a párom megbízott, s esetleg valami apró meglepetést is vettem neki legtöbbször, hogy legalább ennyivel próbáljam megköszönni...S azután, ha tudtam segítettem az ünnepi készülődésben... Igen, valamikor... olyan régen volt - talán igaz sem volt....de igen, dehogynem... De a kedves barátnőm kitolt velem : Felírta a listára : 1 db munkahely; 1 db lelki egyensúly. Ennyi. Ennyi erővel felírhatta volna : 1 db boldogság. Boldogság...."Seregnyi apró és hatalmas dolog, tény, folyamat, állapot, amit hülye gyűjtőnéven Boldogságnak hívunk...." Kimentem vásárolni... De boldogságot... nem kaptam. Ha valaki tudja hol kapható, szóljon nekem is...

Nincsenek megjegyzések: